Gäst CrazyCake Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 Om du spelar RE2 på Playstation 2 så går det inte att spara. Köp ett ps1, Finns på loppisar för 20 spänn. Jo, det går väl att ha ett PS1 memory card i, eller? Nej Förklara gärna för oss varför det inte skulle funka. Visa en källa tack, för jag har spelat massor av Ps1spel på en Ps2a och det går finfint att spara. Gör det?När jag försöker så funkar det inte iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 (redigerat) Har du testat: 1. Ditt Ps1-minneskort på en annan Ps2a? 2. Ett annat Ps1-minneskort på din Ps2a? 3. Att sätta ditt Ps1-minneskort i det andra minneskortsläsaren på din Ps2a? (Finns ju två st). (4. Har du plats på minneskortet?) Så kan du räkna ut vad som inte funkar. Kom ihåg att du inte kan använda samma minneskort till Ps1spel som till Ps2spel. Redigerat 3 Maj 2010 av Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 Mitt Ps1 minneskort kommer inte in i ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 (redigerat) Mitt Ps1 minneskort kommer inte in i ps2.Då har du något tattarkort. Originalminneskorten till PS1 funkar i PS2'n. Men bara till PS1-spel som Draghon sa. Redigerat 4 Maj 2010 av Banish Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.