Kira1 Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 (redigerat) när man uppgraderar svärdet hos svärd smeden uppe på isberget och sen backar tillbaka tiden får man behåla uppgraderingen då eller försvinner den orkar inte testa utom att vara säker eftersom det kostar så mycket Redigerat 4 Maj 2010 av fable1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 Om du menar Razor Sword: Du förlorar svärdet när du går tillbaka i tiden. Om du menar Gilded Sword: Den finns kvar när du åker tillbaka i tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 4 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 (redigerat) är razor sword och gilded sword uppgraderingar eller hittar man dom Redigerat 4 Maj 2010 av fable1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 Uppgraderingar, man hittar bara Fairy Sword. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 4 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 menar du att man först uppgraderar det till razor sword och sen gilded sword Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 Ja, du måste uppgradera Kokiri Sword till Razor Sword första dagen. Sen uppgradera Razor Sword till Gilded Sword andra dagen, men du behöver Gold Dust för att kunna uppgradera till Gilded Sword. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 Gilded Sword har aldrig varit kvar för mig :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 4 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 vad är gold dust Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 Gilded Sword har aldrig varit kvar för mig :o Då har du inte sparat. Gilded är det permanenta slutsvärdet. fable1, du får Gold Dust om du vinner Goron racet tror jag ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 5 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 ok måste man klara istemplet innan man kan uppgradera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 ja du måste klara templet för att få guld duskt för då smällter snön bort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 5 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 nu har jag klarat istemplet men när jag kommer in till racet så är det ingen där har testat att gått ditt alla dagarna men fortfarande liga tomt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg