Facemeat Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Skrivet 5 Maj 2010 Hej. jag skulle vilja ha microsoft word på svenska. kan någon fixa en länk. jag vill inte mounta så utan att mounta helst :) Citera
Gäst CrazyCake Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Skrivet 5 Maj 2010 Hej. jag skulle vilja ha microsoft word på svenska. kan någon fixa en länk. jag vill inte mounta så utan att mounta helst :)Klicka dig in på hamnen full av pirater. Du får inte snacka om fildelning här. Citera
Ryssfemma Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Skrivet 5 Maj 2010 Hej. jag skulle vilja ha microsoft word på svenska. kan någon fixa en länk. jag vill inte mounta så utan att mounta helst :)Klicka dig in på hamnen full av pirater. Du får inte snacka om fildelning här. Vad finner du i att han snackar om fildelning om jag får fråga? Finns ju och köpa Microsoft Word genom nätet t.ex, eller så kanske ville han få tag på en nätbutik för att han kanske bor långt ifrån närmaste butik som säljer sådanna mjukvaror? Citera
Gäst CrazyCake Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Skrivet 5 Maj 2010 Hej. jag skulle vilja ha microsoft word på svenska. kan någon fixa en länk. jag vill inte mounta så utan att mounta helst :) Klicka dig in på hamnen full av pirater. Du får inte snacka om fildelning här. Vad finner du i att han snackar om fildelning om jag får fråga? Finns ju och köpa Microsoft Word genom nätet t.ex, eller så kanske ville han få tag på en nätbutik för att han kanske bor långt ifrån närmaste butik som säljer sådanna mjukvaror? Då han började snacka om att mounta så gissar jag på att han vill ha det olagligt. Citera
Banish Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Skrivet 5 Maj 2010 Hej. jag skulle vilja ha microsoft word på svenska. kan någon fixa en länk. jag vill inte mounta så utan att mounta helst :) Klicka dig in på hamnen full av pirater. Du får inte snacka om fildelning här. Vad finner du i att han snackar om fildelning om jag får fråga? Finns ju och köpa Microsoft Word genom nätet t.ex, eller så kanske ville han få tag på en nätbutik för att han kanske bor långt ifrån närmaste butik som säljer sådanna mjukvaror? Då han började snacka om att mounta så gissar jag på att han vill ha det olagligt. Det är inte olagligt att mounta. Citera
Gäst CrazyCake Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Skrivet 5 Maj 2010 Hej. jag skulle vilja ha microsoft word på svenska. kan någon fixa en länk. jag vill inte mounta så utan att mounta helst :) Klicka dig in på hamnen full av pirater. Du får inte snacka om fildelning här. Vad finner du i att han snackar om fildelning om jag får fråga? Finns ju och köpa Microsoft Word genom nätet t.ex, eller så kanske ville han få tag på en nätbutik för att han kanske bor långt ifrån närmaste butik som säljer sådanna mjukvaror? Då han började snacka om att mounta så gissar jag på att han vill ha det olagligt. Det är inte olagligt att mounta. Nej, Men man behöver inte mounta ett lagligt exemplar. Citera
Banish Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Skrivet 5 Maj 2010 (redigerat) Hej. jag skulle vilja ha microsoft word på svenska. kan någon fixa en länk. jag vill inte mounta så utan att mounta helst :) Klicka dig in på hamnen full av pirater. Du får inte snacka om fildelning här. Vad finner du i att han snackar om fildelning om jag får fråga? Finns ju och köpa Microsoft Word genom nätet t.ex, eller så kanske ville han få tag på en nätbutik för att han kanske bor långt ifrån närmaste butik som säljer sådanna mjukvaror? Då han började snacka om att mounta så gissar jag på att han vill ha det olagligt. Det är inte olagligt att mounta. Nej, Men man behöver inte mounta ett lagligt exemplar. Nej, Men man behöver inte mounta ett olagligt exemplar. Redigerat 5 Maj 2010 av Banish Citera
Facemeat Skrivet 5 Maj 2010 Författare Rapport Skrivet 5 Maj 2010 haha jag snackade inte om olagliga grejer här inte :unsure: nej men jag har köpt ett nu så tack för hjälpen :) peace out :D Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.