Hoppa till innehåll

Cod Mw2 Stimulus Package Dlc


ApPl3MiX
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Har inte testat att ladda ner än men detta har hänt med min vän också så det kanske inte går att ladda ner nu för att många gör det, anledningen till att jag inte har köpt det nya paketet än är att när jag gick på gamestop idag och skulle byta in 2 spel som var värda 200 kronor tillsammans så var det en jävel som heter Justin (jobbar på fältöverstens gamestop) som sa man måste vara 16 år för att byta in spel, när fan fick de in den reglen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Konstigt att jag inte hittar det någonstans på PS Store :S

Kollat över allt, (följde även de instruktioner IW skrev om, inte för att det var vidare svårt att förstå vad man skulle göra). Har även försökt att söka, och det närmaste jag kommer är map-pack till Call of Duty 4 & World at War.

 

Får väl bara hoppas att det dyker upp...

Får man fråga vad det kostar? Tippar väl att det är runt 150 spänn?

Tänkte bara kolla så att det räcker om man köper ett PSN Card värd 200 SEK. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Konstigt att jag inte hittar det någonstans på PS Store :S

Kollat över allt, (följde även de instruktioner IW skrev om, inte för att det var vidare svårt att förstå vad man skulle göra). Har även försökt att söka, och det närmaste jag kommer är map-pack till Call of Duty 4 & World at War.

 

Får väl bara hoppas att det dyker upp...

Får man fråga vad det kostar? Tippar väl att det är runt 150 spänn?

Tänkte bara kolla så att det räcker om man köper ett PSN Card värd 200 SEK. :rolleyes:

Det kostar 150 spänn.. Kolla på "Latest" där finns den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Konstigt att jag inte hittar det någonstans på PS Store :S

Kollat över allt, (följde även de instruktioner IW skrev om, inte för att det var vidare svårt att förstå vad man skulle göra). Har även försökt att söka, och det närmaste jag kommer är map-pack till Call of Duty 4 & World at War.

 

Får väl bara hoppas att det dyker upp...

Får man fråga vad det kostar? Tippar väl att det är runt 150 spänn?

Tänkte bara kolla så att det räcker om man köper ett PSN Card värd 200 SEK. :rolleyes:

 

Det kostar 150 spänn.. Kolla på "Latest" där finns den.

 

Nej, 130:-

 

Jag fick den gratis... :cool:
Jaså? Förklara tack.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det kostar 150 spänn.. Kolla på "Latest" där finns den.

Hittade den nu under 'Game Add Ons'. Dock så fanns den inte där för en knapp timme sedan för mig, (även om jag loggade ut/in på PSN eller startade om PS3n <- Inte för att det skulle göra någon större skillnad). Nåja, skönt att den dök upp nu :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har inte testat att ladda ner än men detta har hänt med min vän också så det kanske inte går att ladda ner nu för att många gör det, anledningen till att jag inte har köpt det nya paketet än är att när jag gick på gamestop idag och skulle byta in 2 spel som var värda 200 kronor tillsammans så var det en jävel som heter Justin (jobbar på fältöverstens gamestop) som sa man måste vara 16 år för att byta in spel, när fan fick de in den reglen?

Inte för att det här har nåt med tråden att göra, men vafan... -.-

Man lär vara 16 för att få ut kontanter för spelen man byter in.

Ska man handla direkt för pengarna går det dock bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...