ApPl3MiX Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 Hej, Stimulus package DLC har kommit ut till ps3, Men jag kan inte köpa den för det kommer upp nån error 80.... nånting. Så är det nån som kan hjälpa mig, Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 (redigerat) Alla har detta problemet (nästan) kommer nog funka snart.. =) Redigerat 5 Maj 2010 av Husko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 Har inte testat att ladda ner än men detta har hänt med min vän också så det kanske inte går att ladda ner nu för att många gör det, anledningen till att jag inte har köpt det nya paketet än är att när jag gick på gamestop idag och skulle byta in 2 spel som var värda 200 kronor tillsammans så var det en jävel som heter Justin (jobbar på fältöverstens gamestop) som sa man måste vara 16 år för att byta in spel, när fan fick de in den reglen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YaTwice Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 Konstigt att jag inte hittar det någonstans på PS Store :S Kollat över allt, (följde även de instruktioner IW skrev om, inte för att det var vidare svårt att förstå vad man skulle göra). Har även försökt att söka, och det närmaste jag kommer är map-pack till Call of Duty 4 & World at War. Får väl bara hoppas att det dyker upp... Får man fråga vad det kostar? Tippar väl att det är runt 150 spänn? Tänkte bara kolla så att det räcker om man köper ett PSN Card värd 200 SEK. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ApPl3MiX Skrivet 5 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 Konstigt att jag inte hittar det någonstans på PS Store :S Kollat över allt, (följde även de instruktioner IW skrev om, inte för att det var vidare svårt att förstå vad man skulle göra). Har även försökt att söka, och det närmaste jag kommer är map-pack till Call of Duty 4 & World at War. Får väl bara hoppas att det dyker upp... Får man fråga vad det kostar? Tippar väl att det är runt 150 spänn? Tänkte bara kolla så att det räcker om man köper ett PSN Card värd 200 SEK. :rolleyes: Det kostar 150 spänn.. Kolla på "Latest" där finns den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trololololol Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 Jag fick den gratis... :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 Konstigt att jag inte hittar det någonstans på PS Store :S Kollat över allt, (följde även de instruktioner IW skrev om, inte för att det var vidare svårt att förstå vad man skulle göra). Har även försökt att söka, och det närmaste jag kommer är map-pack till Call of Duty 4 & World at War. Får väl bara hoppas att det dyker upp... Får man fråga vad det kostar? Tippar väl att det är runt 150 spänn? Tänkte bara kolla så att det räcker om man köper ett PSN Card värd 200 SEK. :rolleyes: Det kostar 150 spänn.. Kolla på "Latest" där finns den. Nej, 130:- Jag fick den gratis... :cool:Jaså? Förklara tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trololololol Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 Jag satt på kontoret när jag såg att RadioGamer hade lagt ut en kod på Facebook angående den! (Allstå att man fick den gratis)! Jag skyndade hem som bara den och hann skriva in koden i mitt PS3:a innan nån annan tog koden! :D http://www.facebook.com/?ref=logo#!/RadioGamer?ref=ts www.twitter.com/radiogamer_swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 Bra att det blev "The card is invalid". När man skriver in rätt kodfan funkar det inte. Bra jobbat PSN STORE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YaTwice Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 Det kostar 150 spänn.. Kolla på "Latest" där finns den. Hittade den nu under 'Game Add Ons'. Dock så fanns den inte där för en knapp timme sedan för mig, (även om jag loggade ut/in på PSN eller startade om PS3n <- Inte för att det skulle göra någon större skillnad). Nåja, skönt att den dök upp nu :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 Har inte testat att ladda ner än men detta har hänt med min vän också så det kanske inte går att ladda ner nu för att många gör det, anledningen till att jag inte har köpt det nya paketet än är att när jag gick på gamestop idag och skulle byta in 2 spel som var värda 200 kronor tillsammans så var det en jävel som heter Justin (jobbar på fältöverstens gamestop) som sa man måste vara 16 år för att byta in spel, när fan fick de in den reglen? Inte för att det här har nåt med tråden att göra, men vafan... -.- Man lär vara 16 för att få ut kontanter för spelen man byter in. Ska man handla direkt för pengarna går det dock bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ApPl3MiX Skrivet 5 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 Nu kommer det att det är nåt fel på kreditkortet, Att man måste ringa till support :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.