Hoppa till innehåll

Maestro

Rekommendera inlägg

Jag vill betala Character Transfer, men jag har ett Maestro kort.

Kan jag betala med ett sånt?

Nej, står väl vilka kort du kan betala med. Samma kort som om du ska betala Gamecard med kort.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

Du kan ju alltid testa att betala med det.

Annars:

Du får väl be att få låna föräldrarnas kort då?

@Guggo: De har heller inget kort man kan göra det med.

@Banish: Redan testat, det går inte.

Blizzard store har Maestro som val av betalsätt, men jag får ett error när jag kommer till sista sidan. Vet inte varför eftersom det bara står error. Antagligen är kortet blockerat för det. Har heller ingen chans att ta mig någonstans där jag kan köpa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du har ingen kompis som har en kort som funkar?

Nej, alla jag känner kör med samma i stort sett.

Har ingen du känner ett visa kort? Låter väldigt suspekt, nästan alla jag känner har visa, mina föräldrar har två var. Trodde visa var vanligast

Tar inte webhallen maestro då?

edit2: såg att det inte gick, får man fråga varför så många i din närhet använder just maestro?

Redigerat av Hivee
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har ingen du känner ett visa kort? Låter väldigt suspekt, nästan alla jag känner har visa, mina föräldrar har två var. Trodde visa var vanligast

edit2: såg att det inte gick, får man fråga varför så många i din närhet använder just maestro?

I mitt område verkar maestro vara vanligast. Bor inte i en storstad direkt. Grejen med visa är ju att visa ung (som man får om man är under 18) inte verkar funka med Wow heller, efter lite googling så är det 50/50 att just ditt visa ung kort funkar med wow. Iallafall så känner jag ingen med ett visa kort.

Har fått reda på att pappa kan betala så, men han är inte direkt vänligt inställd till wow.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I mitt område verkar maestro vara vanligast. Bor inte i en storstad direkt. Grejen med visa är ju att visa ung (som man får om man är under 18) inte verkar funka med Wow heller, efter lite googling så är det 50/50 att just ditt visa ung kort funkar med wow. Iallafall så känner jag ingen med ett visa kort.

Har fått reda på att pappa kan betala så, men han är inte direkt vänligt inställd till wow.

VISA Electron (vet inte ifall det är samma sak som VISA Ung) funkar alldeles utmärkt, visa electron är iaf ett kort som minderåriga kan få.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...