Gäst Cakeguy Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 (redigerat) Tjena, idag när jag skulle spela GTA IV så fick jag följande felmeddelande: Så jag provade att reboota, men fick samma felmeddelande när jag skulle spela... Min dator: Grafik: ATI XFX Radeon 5770 Processor: AMD Phenom 9850 Quad-Core 2.50 GHz RAM: 6gb Har även Windows 7 Ultimate x64 Så det är nog inte min dator som är felet, har spelat det innan. Vore mycket nice om någon kunde hjälpa... BTW; Jag har senaste patchen. Redigerat 5 Maj 2010 av Cakeguy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ottohipp Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 Tjena, idag när jag skulle spela GTA IV så fick jag följande felmeddelande: Så jag provade att reboota, men fick samma felmeddelande när jag skulle spela... Min dator: Grafik: ATI XFX Radeon 5770 Processor: AMD Phenom 9850 Quad-Core 2.50 GHz RAM: 6gb Har även Windows 7 Ultimate x64 Så det är nog inte min dator som är felet, har spelat det innan. Vore mycket nice om någon kunde hjälpa... BTW; Jag har senaste patchen. Ja nästan alla som har GTA IV har något problem med det. Jag till exempel kan bara spela i högst 1 timme och 30 minuter och tro inte att det ska gå bättre med patcherna för dem fixar inget. Men det är nog inte grafikkortet elr nåt liknande men vad vet jag. Jag har grafikkort gjort just för spel och kan ändå inte spela ordentligt men du kan alltid prova tt mixa med drivrutinerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg