Rhino Skrivet 6 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2010 Hejhej, ja och en vän hade tänkt att köra lite clan nu på COD. Helst tillgång till mic. det är ett plus. vi tänkte köra träningar lite varje vecka. (Bara nån dag). så vi kan vara på G. Vi kör mest Search and destroy, men det switchar. MER INFO SNART /Lirreboi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 7 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Någon? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Vilken konsoll 360, PS3, PC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trololololol Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Modern Warfare 2 eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Zwedish? Som sagt vore det bra om du skrev vilken konsoll ^^, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 10 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 Zwedish? Som sagt vore det bra om du skrev vilken konsoll ^^, Sorry Peoples. PS3. Och MW2! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 What the hell, varför inte? Ansöker :) Jag har en känsla av att jag redan har dig på PSN, vad heter du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 17 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 What the hell, varför inte? Ansöker :) Jag har en känsla av att jag redan har dig på PSN, vad heter du? Jag heter Lirreboi, haru mic? ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 What the hell, varför inte? Ansöker :) Jag har en känsla av att jag redan har dig på PSN, vad heter du? Jag heter Lirreboi, haru mic? ;D Okej, då har jag dig inte på PSN. Ja, jag har mic :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 18 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 Adda mej ^^. Kör hela veckan drygt. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 Okej, jag addar dig så fort jag kan :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 18 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 Okej, jag addar dig så fort jag kan :)Fan va gött, kan du typ va inne runt 22:00 - 24:00 är inne mest då, typ. Affeboi heter Aff3_96 på PS3. My clanm8. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg