Clone15 Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Jag har fasnat vid lunpa och vet någon hur man får mars dijin efter att man har besegrat tjuvarna? :) :) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Du är precis i början va? Då ska du inte till Lunpa, gå tillbaka till Vault och gå österut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clone15 Skrivet 9 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 ska jag gå till goma cave entrance? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Precis, Ldär får du Ivan tillbaka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clone15 Skrivet 16 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 Draghon vet du hur man får venus dijin i valut och hur man får reveal? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 Den venus djinnen kan du inte få förren mycket senare, tänk inte på den nu. Reveal kommer en person i spelet lära Ivan automatiskt i storyn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clone15 Skrivet 17 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 Nu är jag i bilbin och har fåt mars och jupiter dijin och vad ska jag göra nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 Om du vill ha hjälp var femte minut, använd en guide istället. --> http://www.gamefaqs.com/gba/468548-golden-sun/faqs/39216 Annars testar du att spela spelet själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clone15 Skrivet 30 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 Vet någon hur man får psyenergyn clock :huh: Vet någon hur man får psyenergyn clock :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 Det finns ingen psynergy som heter clock. Se här: http://www.goldensun-syndicate.net/gs/psynergy/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clone15 Skrivet 31 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 OK.Men vad gör man efter att man har varit i Kalay för första gången? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg