KeeperofMee Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Skrivet 8 Maj 2010 Hej jag gör smileys Jag lägger ut alla så får ni själv välja. Gärna önske mål Önske mål skickas i pm till mig så lägger jag ut dom upp fyller bara religösa önske mål Kan för minska dom om dom vill tas till avatar Mvh Halloween p.s detta är gratis här kommer första om gången
Gäst BillieJean Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Skrivet 8 Maj 2010 Hej jag gör smileys Jag lägger ut alla så får ni själv välja. Gärna önske mål Önske mål skickas i pm till mig så lägger jag ut dom upp fyller bara religösa önske mål Kan för minska dom om dom vill tas till avatar Mvh Halloween p.s detta är gratis här kommer första om gången P-p-p-p-paaaaaaaaaaaaaaaaaaint!
KeeperofMee Skrivet 8 Maj 2010 Författare Rapport Skrivet 8 Maj 2010 Hej jag gör smileys Jag lägger ut alla så får ni själv välja. Gärna önske mål Önske mål skickas i pm till mig så lägger jag ut dom upp fyller bara religösa önske mål Kan för minska dom om dom vill tas till avatar Mvh Halloween p.s detta är gratis här kommer första om gången P-p-p-p-paaaaaaaaaaaaaaaaaaint! ni behöver inte Skriva P-p-p-p-paaaaaaaaaaaaaint Ah Halloween
Chagi Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Skrivet 8 Maj 2010 (redigerat) P-p-p-p-paaaaaaaaaaaaaaaaaaint!Klart som fan att man använder Paint för att göra en smiley, det finns ju knappast något bättre program. Kvaliteten på dem har inget att gör med att han använde Paint, geniunge. Och snälla du, quote:a inte långa inlägg. Redigerat 8 Maj 2010 av Chagi
ExorZ Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Skrivet 8 Maj 2010 P-p-p-p-paaaaaaaaaaaaaaaaaaint!Klart som fan att man använder Paint för att göra en smiley, det finns ju knappast något bättre program. Kvaliteten på dem har inget att gör med att han använde Paint, geniunge. Och snälla du, quote:a inte långa inlägg. Finns... Photoshop :o Woosh, de där smileysarna kan man inte använda någonstans, då de inte är utklippta ur sin bakgrund, är typ 6000x4000 och snygga var de inte heller. Tror en msn smiley ska vara 15x15 för att vara samma storlek som :D (msn stylez), eller 60x60 för de större smileysarna, annars förminskar MSN smileysen åt helvete och man ser knappast vad det är. @Halloween: Sluta bara försöka, du suger, du kommer alltid suga, sluta bara.
Svampen2 Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Skrivet 8 Maj 2010 (redigerat) Hej jag gör smileys Jag lägger ut alla så får ni själv välja. Gärna önske mål Önske mål skickas i pm till mig så lägger jag ut dom upp fyller bara religösa önske mål Kan för minska dom om dom vill tas till avatar Mvh Halloween p.s detta är gratis här kommer första om gången Menar du seriösa eller religösa eller vaa? :huh: Sluta göra så må ng a mellan rum ock så ? =D Redigerat 8 Maj 2010 av Svampen1
Jolt Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Skrivet 8 Maj 2010 upp fyller bara religösa önske mål HAHAHA Killen är ju kul.
Rekommendera inlägg