KeeperofMee Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Hej jag gör smileys Jag lägger ut alla så får ni själv välja. Gärna önske mål Önske mål skickas i pm till mig så lägger jag ut dom upp fyller bara religösa önske mål Kan för minska dom om dom vill tas till avatar Mvh Halloween p.s detta är gratis här kommer första om gången Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Hej jag gör smileys Jag lägger ut alla så får ni själv välja. Gärna önske mål Önske mål skickas i pm till mig så lägger jag ut dom upp fyller bara religösa önske mål Kan för minska dom om dom vill tas till avatar Mvh Halloween p.s detta är gratis här kommer första om gången P-p-p-p-paaaaaaaaaaaaaaaaaaint! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Paint skillz! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 8 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Hej jag gör smileys Jag lägger ut alla så får ni själv välja. Gärna önske mål Önske mål skickas i pm till mig så lägger jag ut dom upp fyller bara religösa önske mål Kan för minska dom om dom vill tas till avatar Mvh Halloween p.s detta är gratis här kommer första om gången P-p-p-p-paaaaaaaaaaaaaaaaaaint! ni behöver inte Skriva P-p-p-p-paaaaaaaaaaaaaint Ah Halloween Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 (redigerat) P-p-p-p-paaaaaaaaaaaaaaaaaaint!Klart som fan att man använder Paint för att göra en smiley, det finns ju knappast något bättre program. Kvaliteten på dem har inget att gör med att han använde Paint, geniunge. Och snälla du, quote:a inte långa inlägg. Redigerat 8 Maj 2010 av Chagi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 P-p-p-p-paaaaaaaaaaaaaaaaaaint!Klart som fan att man använder Paint för att göra en smiley, det finns ju knappast något bättre program. Kvaliteten på dem har inget att gör med att han använde Paint, geniunge. Och snälla du, quote:a inte långa inlägg. Finns... Photoshop :o Woosh, de där smileysarna kan man inte använda någonstans, då de inte är utklippta ur sin bakgrund, är typ 6000x4000 och snygga var de inte heller. Tror en msn smiley ska vara 15x15 för att vara samma storlek som :D (msn stylez), eller 60x60 för de större smileysarna, annars förminskar MSN smileysen åt helvete och man ser knappast vad det är. @Halloween: Sluta bara försöka, du suger, du kommer alltid suga, sluta bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 (redigerat) Hej jag gör smileys Jag lägger ut alla så får ni själv välja. Gärna önske mål Önske mål skickas i pm till mig så lägger jag ut dom upp fyller bara religösa önske mål Kan för minska dom om dom vill tas till avatar Mvh Halloween p.s detta är gratis här kommer första om gången Menar du seriösa eller religösa eller vaa? :huh: Sluta göra så må ng a mellan rum ock så ? =D Redigerat 8 Maj 2010 av Svampen1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Så här går det när p10or stormar fuska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 upp fyller bara religösa önske mål HAHAHA Killen är ju kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Onödig tråd som endast leder till spam. Låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg