BlueUmbreon Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Jag gör det ialla fall på de jag använder. Just nu är mitt team Valkyrie (gardevoir) LV 53 Baziu (Blaziken) LV 60 Ironskar (skarmory) LV 48 Abyssener (Wailord) LV 55 Gecko (kecleon) LV 45 Gemster (sableye) LV 46 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Never ever. Aldrig, ser bara fult ut. o; Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 9 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Never ever. Aldrig, ser bara fult ut. o; vrf tkr du det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Brukar ge nicks på pokemon jag använder, eller dem jag verkligen inte gillar. Kan inte komma på ngt särskilt just nu, får återkomma med namn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Never ever. Aldrig, ser bara fult ut. o; vrf tkr du det? Pokémon ska vara pokémon. Annars är det inte pokémon. Visserligen har 2 av 3 huvudpokémon smeknamn i "Mewtwo Strikes Back" men endå.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 (redigerat) Ja, Sliverwing (Lugia) och Flowerbody(Meganium) Redigerat 10 Maj 2010 av Maximate Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Aldrig, vanliga namnen är ultimata Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MExSTHLM Skrivet 10 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 Shaun(Torterra) Timmy(Magneton) Ron(Vaperion) Ralf(Togekiss) Perry(Lucario) DOGofFIRE(Hundoom) Vet ej hur det stavas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 10 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 Shaun(Torterra) Timmy(Magneton) Ron(Vaperion) Ralf(Togekiss) Perry(Lucario) DOGofFIRE(Hundoom) Vet ej hur det stavas. nice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 11 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 Ny Absol Nick Disaster Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 Jag nicknamar alla mina pokemon de blir mer personliga då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gozo Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 jag döper mina till andra Pokémon,tillexempel lugia "Machamp" xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg