gozo Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Har en geodude som heter Stendum, sen hade jag en en relicanth som jag döpte till Stenfisk. OMG! jag döpte min relicanth till stenfisk också=D Han är ju trots alt en stenfisk xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
danne97 Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Emmp (Empoleon) 100 OFC Molly (Moltres) 100 OFC Zapzzap (Zaptos) 100 OFC Artyx (Artecuno) 100 OFC Dido (Deagla) 100 OFC Pappi (Palkia) 100 OFC Har såklart alla utan namn också, Ville inte döpa dem för den är i chiney. OFC Har jag alla legendariska man kan få i platinum och emerald. Och alla iigen i chiney. Men det har vell alla? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Men grattis OFC så måste du "skryta" om alla du har och att alla är på hundra? Min Psyduck heter Swimon hehe 8) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amuria Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Bästa skiten är ju att döpa en insekt pokemon till Penis, t.ex Silcoon.. ~ Penis has learned Harden! Penis has learned string shot! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 13 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Bästa skiten är ju att döpa en insekt pokemon till Penis, t.ex Silcoon.. ~ Penis has learned Harden! Penis has learned string shot! :D Tack för tipset alla bug pokemon jag tränar heter penis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Det funkar bara på Metapod, Kakuna, Silcoon och Cascoon... -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 14 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Typiskt >.> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg