MaryJane Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Skrivet 9 Maj 2010 hej, jag behöver ett sommarjobb. Efter som jag inte fick något från min kommun, så måste jag hitta annat. Vilket är det enklaste sättet att söka? Borde man gå till själva företaget och fråga? Vart finns det bäst med sommarjobb? butiker ex. mataffärer? Jag är 17år så det borde la inte vara svårt att fixa? Citera
Jolt Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Skrivet 9 Maj 2010 (redigerat) EDIT Redigerat 9 Maj 2010 av Jolt Citera
Ryssfemma Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Skrivet 9 Maj 2010 Hade du kört på sökandet 1 månad sen hade du nog fått jobb direkt, dem flesta arbetsgivarna skriver ner folks ledigheter Mars månad. Vet inte hur det är i Göteborg, men jag antar att du kan hitta jobb som telefonförsäljare, det har många gjort. Sen finns det även Mcdonalds som är ett val. Citera
MaryJane Skrivet 9 Maj 2010 Författare Rapport Skrivet 9 Maj 2010 Hade du kört på sökandet 1 månad sen hade du nog fått jobb direkt, dem flesta arbetsgivarna skriver ner folks ledigheter Mars månad. Vet inte hur det är i Göteborg, men jag antar att du kan hitta jobb som telefonförsäljare, det har många gjort. Sen finns det även Mcdonalds som är ett val. Jag sökte inom kommunen för nån månad sen. Fick mejl för ca två dagar sen att jag inte fick något. Mcdonalds vägrar jag söka till :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.