SNUFFINATOR Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 Jag får 75 i timmen O: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Swedishmoose Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 Som Ganstertwist skrev: Fråga mamma och pappa om pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 Som Ganstertwist skrev: Fråga mamma och pappa om pengar.Som CakeGuy sa, alla kanske inte kan bara ge så, och vill att man ska få jobba för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 Som Ganstertwist skrev: Fråga mamma och pappa om pengar.Som CakeGuy sa, alla kanske inte kan bara ge så, och vill att man ska få jobba för det? Be att få kratta gården borde gå. Få typ 100kr :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 klippa andras gräsmattor ?? det tjänar jag feta stålar på :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 Jag får 75 i timmen O: Jag sommarjobbade på en kyrkogård när jag var 15 år, fick 120:- i timmen. Jobbade bara 7 timmar om dagen men slutade iaf på runt 16 tusen efter en månad så ett tips är att fråga på en kyrkogård / i kyrkan. Men jag hade dock kontakter då det annars är ganska svårt. Men bara som ett tips gå väldigt tidigt när du söker jag gick året innan och kollade till året efter då de flesta också är ute väldigt tidigt så nu skulle jag säga att det är ganska svårt att få tag i sommarjobb då de flesta ungdomarna redan sökt och tagit praktiskt taget alla lediga platser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 Hade tänkt att plocka jordgubbar, Men det var minst 14. Iaf, Ska nog sälja tidningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.