zitroz Skrivet 12 September 2010 Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 Med hjälp av 4chan igen som jag sitter allt för mycket vid så har jag även upptäckt en sak. Vet inte hur många som kollat på pokemon sunday men iallafall så visar dem lite gameplay och kör med Wotter/Mijumaru. Dem använder Shell blade på en normal och en dark pokemon och den skadar mycket. Så det är stor chans att den är fight vilket betyder att Wotter kommer vara water/fight :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 12 September 2010 Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 Jo, den som skapade miju ville att den skulle likna en samurai, och en fyrbent samurai går ju inte riktigt ihop... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 16 September 2010 Rapport Dela Skrivet 16 September 2010 Massor med leaks har nu kommit ut http://pokejungle.net/2010/09/16/new-pokemon-dotsukoraa/ Starter evosarna var riktiga.. en Fire/fight tredje gången i rad -.- Massor med derp-shit pokemon... men vissa är najs :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 16 September 2010 Rapport Dela Skrivet 16 September 2010 Meh... får nöja mig med grässtarten så, den ser vettig ut iaf. Annars var det ett par okay och ett par wtf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 16 September 2010 Rapport Dela Skrivet 16 September 2010 En sak jag inte förstår med denna generation är att jättemånga ser ut att vara ett bestämt kön. På stilen dem står och även utseendemessigt, mustasch verkar ha blivit något designerna gillar mycket också.. inte snyggt D: Och den här judo pokemonen som har en judodräkt på sig som något naturligt är ju bara helt efterblivet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 16 September 2010 Rapport Dela Skrivet 16 September 2010 Dem har iallafall lyckats med bugs i denna gen :3 Och fåglarna verkar bli lite najs också! :3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 16 September 2010 Rapport Dela Skrivet 16 September 2010 Terrien blev horribel. Mustaschen blev större än hela kroppen >.< Alla pkmns har läckt: http://www.serebii.net/blackwhite/pokemon.shtml Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 16 September 2010 Rapport Dela Skrivet 16 September 2010 Mm såg det hmm.. vet inte riktigt vad jag tycker om det men.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 16 September 2010 Rapport Dela Skrivet 16 September 2010 (redigerat) Terrien blev horribel. Mustaschen blev större än hela kroppen >.< Alla pkmns har läckt: http://www.serebii.net/blackwhite/pokemon.shtml Tyckte först att den såg jätte ball ut sen när jag märkte att det var hunden så blev jag helt "Waaaaaat?"Har iallafall valt hur mitt team ska se ut nu :3 Blir förmodligen såhär iallafall. Alltså alldeles för mycket människo-pokemon tycker jag :c och dem legendariska förutom trion, Reshiram och Zekrom ser helt retaderade ut :c Edit: Is-draken ser rätt cool ut också :3 Redigerat 16 September 2010 av zitroz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 17 September 2010 Rapport Dela Skrivet 17 September 2010 (redigerat) alltså fyfan. Det där ser inte ut som något annat än Digimon. EDIT: eller draksaken ser inte ut som en Digimon, den ser ut som en halvdan pokémon fusion. Redigerat 17 September 2010 av Juicelol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 17 September 2010 Rapport Dela Skrivet 17 September 2010 alltså fyfan. Det där ser inte ut som något annat än Digimon. EDIT: eller draksaken ser inte ut som en Digimon, den ser ut som en halvdan pokémon fusion. Vet att du älskar glassen! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Riolu Skrivet 17 September 2010 Rapport Dela Skrivet 17 September 2010 När jag såg Kibagos utvecklingar försvann det mesta av mitt hopp... Btw, har ni sett Gochiruzerus "babyutvecklingar"? De var rätt så söta :3 Det blir nog många Everstone i mitt team D: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg