loopen Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 (redigerat) [EDIT]Behöver den inte längre, min kompis hade den:P Redigerat 13 Maj 2010 av Maximate Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 skulle kunna fixa, men har ingen Wi-fi på ett tag.. Ska snart få ny Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 10 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 Tror att jag kommer att få wi-fi på onsdag kke och då kan jag fixa en men bara det inte gör nåt om den e hackad asså azure fluten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 11 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 Tror att jag kommer att få wi-fi på onsdag kke och då kan jag fixa en men bara det inte gör nåt om den e hackad asså azure fluten?Nej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 Srry jag fick inte wi-fi idag men vad ska du ha en till bara undra asså, och du kommer att få en när jag har fått wi-fi lovare! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 13 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Srry jag fick inte wi-fi idag men vad ska du ha en till bara undra asså, och du kommer att få en när jag har fått wi-fi lovare! :DDialga i SS :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 okej den har inte jag men jag har en palkia och giratina där ifrån men då behöver du väll en movie arceus? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 13 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 okej den har inte jag men jag har en palkia och giratina där ifrån men då behöver du väll en movie arceus?Nä, min kompis fixade det med en hackad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Okej gött för dig! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg