hur får man Epona?? Jag vet att när man är liten ska sjunga epona song för den men vad ska man göra sen när man har blivit stor??
Oot
du ska göra en testridning.. när du väl är inne i inhängnaden så ska du spela eponas song och hoppa upp på henne. hoppa över hindrena för att få tillbaka rupeesen. rid en gång till och gör samma sak men du måste ha en liten stund kvar! sitt på epona och snacka med ingo och då vill han tävla med 50rupees som deal. vinn mot han 2ggr och du får henne ;)
sen när man har epona så kan man gå till lon lon ranch igen och prata med tjejen. då får man göra ett race! vinner man så får man en ko! weird... B)
de va inte de han ville ha svar på men det är alltid kul med fler husdjur :D
Det stämmer!du ska göra en testridning.. när du väl är inne i inhängnaden så ska du spela eponas song och hoppa upp på henne. hoppa över hindrena för att få tillbaka rupeesen. rid en gång till och gör samma sak men du måste ha en liten stund kvar! sitt på epona och snacka med ingo och då vill han tävla med 50rupees som deal. vinn mot han 2ggr och du får henne ;)
kan man få en ko!?
ja det kan man! kolla vad geparden skrev.
Har geparden fläckar.
det har jag aldrig testat.... Är det sant att man kan få en ko? Isåfall, var står kon då? Kan man rida på kon??!! Nej, det var en dum fråga....sen när man har epona så kan man gå till lon lon ranch igen och prata med tjejen. då får man göra ett race! vinner man så får man en ko! weird... B)
ja du får en "överraskning" till ditt hus
Ja, det är alldeles sant. Jag har prövat. Malon säger att man ska få en överraskning och jag blev så klart nyfiken. Trodde det skulle va nåt riktigt coolt. Och så va det bara en sketen ko.(Link64 @ 25/04-2004 21:27:42)sen när man har epona så kan man gå till lon lon ranch igen och prata med tjejen. då får man göra ett race! vinner man så får man en ko! weird... B)
det har jag aldrig testat.... Är det sant att man kan få en ko? Isåfall, var står kon då? Kan man rida på kon??!! Nej, det var en dum fråga....
det är ju respekt o ha en ko ju B) förresten har jag för mig att man får behålla den när man börjar om på ny kula vill säga ;)
Menar du att man får behålla den när man börjar spelet på nytt? Det får man inte. Har kört igenom spelet 5 ggr.det är ju respekt o ha en ko ju B) förresten har jag för mig att man får behålla den när man börjar om på ny kula vill säga ;)
jo det ska man tror jag, har du haft kon när du klarat spelet då?
Ja, jag fick kon första gången jag klarade spelet, men jag kan inte minnas att den var där när jag började om. Men det var så längesen, så jag kan ju ha glömt bort. Men hur blir det då, är kon där redan från början när man är liten, eller dyker den bara upp som från ingenstans så fort man blivit stor?jo det ska man tror jag, har du haft kon när du klarat spelet då?
jag vet inte redigt det var ett tag sedan för mig med, men det är några andra som sagt det jag minns inte riktigt..
Måste man ha hästen???
För att få kon, ja. Du ska ju rida på Epona och komma fram under en viss tid. Men jag tror inte du måste ha Epona för att klara spelet, om det är det du menar.Måste man ha hästen???
va det jag mena...för å klara spelet, så himla masigt å tävla mot han:S
Nej, man måste inte ha epona för att klara spelet... Men det är ju alltid roligt att ha en häst.... det går ju fortare att rida än att gå... Det enda man igentligen behöver hästen till är att hoppa över bron som leder till öknen...Men det går ju också att komma över med longshoot...