Nicholas_e_Cool Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Jag har aldrig skört det men ja undrar om de e kul å så vidare för ja funderar på att köpa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 har inte heller kört det !... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 inte jag heller. vad finns det för spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas_e_Cool Skrivet 24 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Vet inte Sonic tror ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Vet inte Sonic tror ja finns inte så många spel till det tror jag!det e väl gammalt? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 finns skitmånga spel! många är bra, och konsollen rockar. köp den om det inte är för dyrt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg