Gäst Oscar 2004 Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Hur jör man den sjuke killen frisk i snapes lektion (första) jag tror jag har alla saker men sen vet jag inte hur man ska jöra! :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Oscar 2004 Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 ursekta för dubbel innlägg men jag har suttitfast där i 3år Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Jag tror man ska ha någon bok eller liknande i en bokhylla. men är inte säker. det kanske var till något annat hp spel :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Jag har nästan klarat spelet men jag kommer tyvärr int ihåg.VERY SORRY!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Jag har nästan klarat spelet men jag kommer tyvärr int ihåg.VERY SORRY!!!!! VA. :o kommer du inte ihåg vad du har gjort på spelet :lol: Bara skoja. det är inte lätt att komma ihåg allting :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Oscar 2004 Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 Vad då för bok? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 jag har klarat ut det och de jag minns va i slutet när man ska blanda drycker och sånt!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr10 Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 du ska ge den till snape Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 Ja. Har du hittat knallormsskin(eller vad det heter)?? I alla fall finns den i ormtavlan i snapes rum. Men på ett av mina spar gick den inte att ta, så prova att spela om om du inte har hittat den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Oscar 2004 Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 jag har hittat den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Oscar 2004 Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 jag har försökt prata med honom men det går inte skulle ni kunna je mig en lista med sakerna snälla :rolleyes: :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alex10 Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 prata med profesor sproute ut om hus och då ska du leta efter orm tänder (det får du från fiender) och sen ska du gå till hagrid och leta bland buskarna i hans trädgård (länghst ner till vänster)där hittar du skallbags ögon och sen ska du gå till filch lager på sjätte våningen och leta efter skalbagsögon(ingredienser du behöver:orm skin 2par skalbags ögon och ett par ormtänder)gå sen till snape (det kan hända att du inte hittar skallbags ögona i filch lager om du inte gör det får du leta vidare eller börja om från början och hämta skallbags ögonen i filch lager före du kommer till sov salen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg