Haha,äkta bra
The Legend Of Zelda
Jag hitta en till HÄR
Haha,den var bra!Jag hitta en till HÄR
orson f*n vad schysst att du har den för min kompis älskar den och nu har jag den så min kompis ska få höra den..han kan hela utantill
vad ska man trycka på när man är på sidan
Låten var väl rätt bra... Men inte världens bästa målning kanske.... hehe
Vad är det som är bra med denna? Hur ser man den där filmen som var så bra? Eller var det bilder vi skulle titta på?
Jag kan hela låten utantill :P
oki. Vad bra. Få höra den då..... jag lyssnar..... hhmmmm.... Jag hör dig inte...... Ditt ***** *****.... *visslar oskyldigt*Jag kan hela låten utantill :P
Link he come to town, come to save the princess Zelda.Ganon took her away now the children don't play but they will when Link saves the day.Hallelulija!Now Link fill upp your heart so you can shoot you sword whit power, when you felling all down the fairy come around and you will be brave and not a sissy coward.
Now Link have save the day put ganon in his grave so now Zelda is free and a hero shall be Link i think you name shal go down into history.
Se jag kan den utantill.
:D :lol:
den är inte så speciel svår att lära sig,,,,Link he come to town, come to save the princess Zelda.Ganon took her away now the children don't play but they will when Link saves the day.Hallelulija!Now Link fill upp your heart so you can shoot you sword whit power, when you felling all down the fairy come around and you will be brave and not a sissy coward.
Now Link have save the day put ganon in his grave so now Zelda is free and a hero shall be Link i think you name shal go down into history.
Se jag kan den utantill.
Ja, men den är ändå svår.(son-goten master @ 04/06-2004 16:57:12)Link he come to town, come to save the princess Zelda.Ganon took her away now the children don't play but they will when Link saves the day.Hallelulija!Now Link fill upp your heart so you can shoot you sword whit power, when you felling all down the fairy come around and you will be brave and not a sissy coward.
Se jag kan den utantill.
den är inte så speciel svår att lära sig,,,,
900 INLÄGG!!!!
Nej den är lättt
Jag lär plugga in den i hjärnan om jag ska kunna den utantill. Och sjunga den om och om igen. Det lär ta tid.
Jag kan lite av den..
Jag kan hela och har kunnat länge
Jag har kunnat den utantill sen....jag minns inte :lol:
Jag kan den också utantillJag har kunnat den utantill sen....jag minns inte :lol: