💬
Logga in
Fuska.se

The Legend Of Zelda

61 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #41

Haha,äkta bra

Nivå 5 · Fuskare

Jag hitta en till HÄR

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #43

Jag hitta en till HÄR

Haha,den var bra!
28 May 2004
Nivå 4 · Lärling

Hehe den var ju grym.

Den HÄR är bra

Senast ändrad:

1 Jun 2004
Nivå 4 · Lärling

orson f*n vad schysst att du har den för min kompis älskar den och nu har jag den så min kompis ska få höra den..han kan hela utantill

Nivå 4 · Lärling

Hehe den var ju grym.

Den HÄR är bra

vad ska man trycka på när man är på sidan
Nivå 10 · Veteranfuskare

Låten var väl rätt bra... Men inte världens bästa målning kanske.... hehe

Nivå 10 · Veteranfuskare

Hehe den var ju grym.

Den HÄR är bra

Vad är det som är bra med denna? Hur ser man den där filmen som var så bra? Eller var det bilder vi skulle titta på?
Nivå 4 · Lärling

Jag kan hela låten utantill :P

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag kan hela låten utantill :P

oki. Vad bra. Få höra den då..... jag lyssnar..... hhmmmm.... Jag hör dig inte...... Ditt ***** *****.... *visslar oskyldigt*
2 Jun 2004
Nivå 4 · Lärling

Link he come to town, come to save the princess Zelda.Ganon took her away now the children don't play but they will when Link saves the day.Hallelulija!Now Link fill upp your heart so you can shoot you sword whit power, when you felling all down the fairy come around and you will be brave and not a sissy coward.

Now Link have save the day put ganon in his grave so now Zelda is free and a hero shall be Link i think you name shal go down into history.

Se jag kan den utantill.

Nivå 11 · Veteranfuskare

:D :lol:

4 Jun 2004
Nivå 4 · Lärling

Link he come to town, come to save the princess Zelda.Ganon took her away now the children don't play but they will when Link saves the day.Hallelulija!Now Link fill upp your heart so you can shoot you sword whit power, when you felling all down the fairy come around and you will be brave and not a sissy coward.

Now Link have save the day put ganon in his grave so now Zelda is free and a hero shall be Link i think you name shal go down into history.

Se jag kan den utantill.

den är inte så speciel svår att lära sig,,,,
Nivå 11 · Veteranfuskare
(son-goten master @ 04/06-2004 16:57:12)

Se jag kan den utantill.

den är inte så speciel svår att lära sig,,,,

Ja, men den är ändå svår.

900 INLÄGG!!!!

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare

Nej den är lättt

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag lär plugga in den i hjärnan om jag ska kunna den utantill. Och sjunga den om och om igen. Det lär ta tid.

5 Jun 2004

Jag kan lite av den..

Nivå 5 · Fuskare

Jag kan hela och har kunnat länge

6 Jun 2004
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #59

Jag har kunnat den utantill sen....jag minns inte :lol:

Nivå 3 · Lärling

Jag har kunnat den utantill sen....jag minns inte :lol:

Jag kan den också utantill

Vill du vara med i diskussionen?