monkeyisland Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 gå till närmaste pokémon center och gå fram till datorn i hörnet. spara innan du startar dartorn, starta datorn och välj deposit välj den pokémon du vill klona och sen när du har lagt in den pokémon du vill klona så bytar du till en tom box när den här texten dyker så stänger av ditt gameboy SAVclick så har du stängt av ditt gameboy :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Detta är redan inskickat till sidan, och förresten borde detta vara i Skicka in Fusk forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonne Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 jag kan inte klona på crystal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 det funkar när du har minst en box full Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Detta är redan inskickat till sidan, och förresten borde detta vara i Skicka in Fusk forumet. Men nu finns inte Skicka in fusk forumet längre! :frown: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
haylin90 Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 Kan man göra det på Pokemon Guld??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 man kan göra de på alla spel men itte ruby o sapphire tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 man kan göra de på alla spel men itte ruby o sapphire tror jag Nej det funkar inte alls på alla spel bara på guld och silver men det har ryktas lite att det ska funka på crystal men det är falskt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zicho_The_Great Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 Det funkart ej på crystal de har rättat till det felet då :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 Det funkart ej på crystal de har rättat till det felet då :lol: Jag sa ju att det inte var det! :? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 för mig funkar det på crystal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 för mig funkar det på crystal Är du helt säker på att det var crystal då? För jag har testat EXAKT som man skulle göra så det kan inte var nåt fel på mitt spel! Och föressten, Gjorde du som det stog längst uppe? :? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg