Grond Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 :D hej kan ni hjälpa mig att få gon på tekken3 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 klara att få alla arcade gubbar så får du ett nytt mode"tekken ball mode" klara det på första försöket. annars måste man köra om hela spelet för att få honom tips: använd Gun Jack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 använd inte gun jack använd lee=)eller jin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 hehe kör time och kom med på listan och skriv in gon som namnet så får du honom behöver inte klara allt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst gohan Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 :D hej kan ni hjälpa mig att få gon på tekken3 :D Man får det lättare om man gör ett specielt slag hela tiden!!!!PS: jag var hos mina kompisar och skrev dedär förra om gun jack. Föresten finns det ingen gubbe som heter `lee` :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 han kanske menar lei polisen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst gohan Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 ja det kanske han gör men det finns ingen som heter jin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 vadå finns ingen som heter Jin är du dum lr han är ju Kazuyas som och Heihachi är hans farfar jin har ett par handskar kör man 2 player är han längst till höger i mitten!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Annars är väl den bäst på Tekken bal mode Yoshimitsu. Det är ju bara ställa sig på svårdet. Då gör man som ett kraftigt slag, bara bollen träffar en (nästan). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 man behöver inte spela om om man missar första försöket, spela bara tills du möter gon igen! förövrigt rockar jin på bal mode, snurrspark... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 ja men jag har klarat det med alla men Jin är helt klart bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reyals Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 ja fixade han med time hos en kompis å de va aslätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg