pollenallergi Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Är det nån här som har icke orginal kontroller som funkar bra? Jag vill veta det för att jag ska köpa en ny orginal lr 2 nya icke orginal (Joytech) Är icke orginal plastigt skit lr är det minst lika bra som orginal kontrollerna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_zelda_ Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 japp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 24 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 ok ska köpa en orginal kontroll och önska mej 1-2 i födelsedags present.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 När jag skulle testa en Joytech kontroll i en affär så gick en knapp sönder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 24 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Jag fattar nu vad Quality seal of nintendo betyder för produkterna... lätt att man köper orginal.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 icka orginal e inte precis lika bra styrspaken bli slö efter nån da och vissa knappar kankse fassnar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 japp så är det orginall är bra men vill man ha mer billigare kanske man ska skaffa joytech men när jag köpte gamecube ahde jag 1orginall 3gamester efter 2veckor hade jag 1orginall allting inuti sprängdes :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 24 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Sprängdes Gamester kontrollerna??!?!?! Dom är ju en folkfara! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 jag har nån sorts kontroll som funkar bra en annan sort alltså en svart som är lite tjockare en dom vanliga dom rekomenderar jag om man ska köpa icke original Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Sprängdes Gamester kontrollerna??!?!?! Dom är ju en folkfara! hehe inte som du tror de "sprängdes inuta" nån liten kula som gör så styr spaken funka gick sönder den Lätt lite så det var därför jag skrev "sprängdes :D" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 När jag skulle testa en Joytech kontroll i en affär så gick en knapp sönder inte så kul va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 (Blackarmy_Aik @ 24/04-2004 22:36:17) När jag skulle testa en Joytech kontroll i en affär så gick en knapp sönder inte så kul va? det var nog en riktigt kass en Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg