Gäst Tutankoopa Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Med vilka kan man linka med i Ruby jag har linkat min Belossom mot en Corosola Finns det nårra mer?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 i rustbro city Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Vilket Hus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 vem får man om man linkar med honom i rustbor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 Nu vet jag Att man kan Byta pikachu Mot Skitty i Trädhydda staden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 vad bytar man i rustburdo??!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Born_In_Sin Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 skit i att byta dom pokemonen suger!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 skit i att byta dom pokemonen suger!! Ja och så har dom så dåliga namn T.ex på guld heter en Onix Rocky Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 skit i att byta dom pokemonen suger!! kanske lite lättare en att gå runt at leta)( om man vill ha alla=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 jag tycker spelet borde vara något lite längre=( som guld/silver man är på alla ställen...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 i ett hus på höger sida om man kommer nedifrån. sista hgra huset kan man också säja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hihi28 Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 ett tips linka titta i pokedexen efter area. PS:spara först stäng av när du kan arean. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg