Master X Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 jag har kommit till gymmet där de e dimma i gymmet! vet nån en sida där de finns en bild hur man ska gå eller en walkthrough? jag vill klara de snart...! :1_15firing: Så De Kan Gå :1_ckyou: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linnea Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Vilket gym är det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pepp Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 eld gymmet är det han pratar om :1_ilies6: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Om det är på Dewford town så gå uppåt tills en vägg kommer höger där är en tränare upp vänster tills du kommer till en stor gång upp höger ner höger upp du är vid gym ledaren! Hoppas du fick nytta av detta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Eldgymmet ligger i Lavaridge Town. Jag har tyvärr inga bilder på gymmet. Bara pröva dig fram så klarar du det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mudkipguy Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 det är olagligt med emulator spel för jag vet att det var det för jag hade det och på gba så är det bara ljus dimma!! :1_ke: :1_15firing: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 ja på emulator blir det altid ljus dimma det är iriterande men olaglit a det är olaglit men ingen bryr sig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 ja det e olagligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg