senig Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Skrivet 7 Maj 2004 Lol Jag Har klarat classic på Very Hard Mode Med Kirby Man Får Ingeen Hand Det Är Bara Lögn ATt MA n Kan HA Handen
Zeem Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Skrivet 7 Maj 2004 På vadå? classic eller? adventore.... det funkar inte
Shadowbeing Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Skrivet 31 Maj 2004 Hur som helst.. Har klarat alla nivåer med Kirby på Classic och Adventure... Så det går inte, men jag visste ändå att han inte gick att få. Det står när man har alla karaktärer, så so long suckers!
Wind fox Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Skrivet 1 Juni 2004 Jag beklagar att jag skriver fast man inte får men det går INTE!
Shadowbeing Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Skrivet 1 Juni 2004 Varför beklaga? De som är nybörjare vet ju inte vad vi diskuterat om. Te x. Om Master Hand finns eller inte. Men det är ju en självklarhet. Det står när man har fått alla gubbar!!!!
Wind fox Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Skrivet 2 Juni 2004 Ursäkta kallar du mig nybörjare! Jag har varit i andra trådar och forum och dom säger att det inte går! Och kalla mig INTE NYBÖRJARE!!
Wind fox Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Skrivet 2 Juni 2004 Beklagar förra medelandet men en klasskamrat sa att det går.
kola_king Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Skrivet 2 Juni 2004 Nån sa att man måste klara adventure med kirby med ett liv.Men dom säger såna där nästan omöjliga saker för att ingen ska klara det och upptäcka att dom <_< ljög.
Shadowbeing Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Skrivet 2 Juni 2004 Ursäkta kallar du mig nybörjare! Jag har varit i andra trådar och forum och dom säger att det inte går! Och kalla mig INTE NYBÖRJARE!! Du vet mycket väl att jag inte menade dig. Jag sa att de som frågar om Master hand är nybörjare.
Nogger Mint Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Skrivet 2 Juni 2004 Det ståpr på vissa place att man får Master Hand om man klarar adventure med ett liv med en blå Kirby utan att få Game over Men det är falskt såklart. Det är så gott som omöjligt
Shadowbeing Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Skrivet 2 Juni 2004 omöjligt? Jag klarade det med Yoshi på Very Hard. Då fick man ju iallafall trofe´n på Crazy hand, om jag minns rätt.
Rekommendera inlägg