Pokémon_älskaren Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Hinorashi = Cyndaquil Wanin = Totodile Utsighi = Prof. Elm Hyper Candy = Finns inte Fusket funkar inte. Orden ovanför är japanska. Och sen kan man inte komma vidare till Violet City om man inte går tillbaka till labbet. Ursäkta om jag rättar, men det heter 1. Wanioko 2. Utsugi Det heter Waninoko, men i de första ROMarna så kunde en Pokemon bara ha 5 bokstäver. Så de dog bort de 3 sista. Så det blev Wanin. PS. Jag såg detta på en bild, inte på en riktig ROM. Okej! Återgå till ämnet... jag tror inte det funkar... iaf... :roll: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 6 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 nej det funkade int för mig..................... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 EN STOR LÖGN!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 6 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 JA DET ÄR DET!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hiro_95 Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 jag har en ide om hur fusket kanse kan funka, vill ni höra den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pepp Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 ja........................... :P :P :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 trodde ni hade lärt er att nästan INGA utav fuska.ses fusk nånsin funkar???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 dom bara skickar in och sen funkar ingen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 29 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 du har nog rättt alex_rain inga fusk funkar ju!(jojjo några funkar) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg