Linnea Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Jag försöker fånga elddjinnen (Den första elddjinn man får) men han bara flyr när jag slåss med honom :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 du ska använda pound på stocken innan du går fram te honom! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linnea Skrivet 4 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Ja de vet jag men när jag väl slåss med honom så flyr han :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 åååå......gå ut ur och gå tillbaka rummet så kommer han fram igen......eller så måste du träna dej lite till!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linnea Skrivet 6 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 Okej. Tack :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg