!prue!u_safe Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 :1_15firing: jag har fastnat på banan Your lucky bastard!- The harbor... jag hra dödat alla jag sett (förutom sergio morello) och så har jag varit på all ställena... nu har jag hittat han granater och är vid ett tåg... vad ska man göra? jag har hör att man ska ändra om spåren... om det är så (?) hur gör man det isånnafall? :1_h: :new_puppy_dog_eyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bertil Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 ja e också på den banan! men får ingen hjälp av någon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
!prue!u_safe Skrivet 3 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 jag har klarat den nu... du ska gå längst bort där det står två lok... och så drar du i spakarna som sitter bredvvis rälsen... sedan tar du bort trä biten som sitter under loken vid hjulen sedan börjar den åka och sen blir det en film Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUDU454 Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 Jag kan hjälpa er med andra banor för jag har varvat spelet!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Call_of_duty Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 Jag hjälper gärna till med andra uppdrag, jag har klarat ut spelet två gånger och har kört ut freeride extreme nästan helt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.