Gameshark Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 finns det någon pokemon i ruby som kan dig redan från att man fångar den eller under sin uppväxt? Mvh Två Pokefans Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 Nej ingen kan det. kanske Digglet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 jag tror nog att omega har rätt...de e ju den som brukar kunna dig!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 joo jag tror det,,,men annars finns den i gruvan längst upp på kartan... den lille killen har den=?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 jepp i huset där det bor en kille som studerar fosiler... hans lillebror som står vid ingången till tuneln kan ge dig den!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Trapinch och kanske Sandshrew lär sig Dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sw-Johan Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 det tror jag också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wozfe Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 det finns 2 stycken som kan lära sig dig i level. trapinch i lvl 42 tror jag och nincada i lvl 45 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wozfe Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 det finns 2 stycken som kan lära sig dig i level. trapinch i lvl 42 tror jag och nincada i lvl 45 , diglett finns inte i r/s,tyvärr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 kolla på en serebii.net och klicka på ett ground type märke... då kommer det upp alla ground types! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 min sandslash kan dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Donald Duck Genius Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Min Med!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg