Gäst blackflag Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Hej! Nu var det så, at jag skulle pröva på att kopiera en av mina pokemon. Jag la in min pokemon i en tom box. Sen så bytte jag tillen annan tom & stängde av precis på POWER. Men när jag höll på med det här, så hade jag kvar pokemon "på mig". När jag sen startade upp spelet igen så var dom borta!! Men den pokemon jag kopierade fanns kvar (och dess kopia) Så snälla, har du varit med om något liknande och vet hur man får tillbaka dom, så säg till! Det var mina bästa pokemon som försvann! :( :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Vilket spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 S/G det är bara där man kopiera. Om du inte är försiktig så försvinner pkmns när du ska kopiera.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 S/G det är bara där man kopiera. Om du inte är försiktig så försvinner pkmns när du ska kopiera.. när han säger s/g menar han silver/guld ;). och när jag stänger av försöker jag stänga av när första raden är klar och ska börja på nästa. (saving... don´t turn) när det står så stänger jag av ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst blackflag Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 (redigerat) Vilket spel?Det var till silver. Åhh, tack ska ni alla ha förresten!Men har ni varit med om något sådant förut? Hehe, undrade just vad s/g betyde.. *ler* Redigerat 26 April 2004 av blackflag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 (blackflag @ 26/04-2004 20:55:09) Vilket spel? Det var till silver. Åhh, tack ska ni alla ha förresten! Men har ni varit med om något sådant förut? Hehe, undrade just vad s/g betyde.. *ler* ja, det finns c:a 5-6 likadana inlägg som detta ;) som man har svarat på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr10 Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 klona inte mer så kanske de kommer upp igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Vilket spel var det på? :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 på Guld så försvann min Lugia på lv:70nånting när jag kopierade Ho-ohs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 på Guld så försvann min Lugia på lv:70nånting när jag kopierade Ho-ohs det är nog för att du withrawade lugia pecis innan du depostitade ho-oh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Lyssna! Att man kan kopiera är ett fel i spelet! I Crystal kan man inte kopiera för att nintendo & game freak kom på felet och rättade till det! Kom ihåg det när ni kopierar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg