Backspace Skrivet 2 November 2003 Rapport Skrivet 2 November 2003 Ja! Med pooäng blir Fuska.se forum som ett spel, Som att man ska försöka få så mycket som möjligt och det är också ganska kul med spelen men jag kör dom inte så ofta! Jag tycker det inte är dumt med poängen, Det är ju kul! Citera
Gäst 0012 Skrivet 2 November 2003 Rapport Skrivet 2 November 2003 när jag vann på lotteri blev jag så glad :1_ggrinsanta: Citera
Fire Fox Skrivet 2 November 2003 Rapport Skrivet 2 November 2003 Jag tycker det är dålit med poäng ! jag tycker att alla ska få välja skuggor o sånr gratis !. Citera
XabeR Skrivet 2 November 2003 Författare Rapport Skrivet 2 November 2003 jag vill ha poäng för att köra spelen som finns här Citera
Gäst 0012 Skrivet 2 November 2003 Rapport Skrivet 2 November 2003 jag tycker att poängen ska bort men först får man önska sig nåt från affären titel skugga glitter färg eller byta namn Citera
FBK rulez Skrivet 2 November 2003 Rapport Skrivet 2 November 2003 jag tycker att poängen ska bort men först får man önska sig nåt från affären titel skugga glitter färg eller byta namnDet låter lite dummt man kan då istället ta bprt affären då Citera
Gäst 0012 Skrivet 2 November 2003 Rapport Skrivet 2 November 2003 man önskar sig först nåt där ifrån sen tar man bort affären men affären e rolig men jag vet inte nu vad jag ska köpa nu ska sammla till en användargrupp Citera
FBK rulez Skrivet 2 November 2003 Rapport Skrivet 2 November 2003 man önskar sig först nåt där ifrån sen tar man bort affären men affären e rolig men jag vet inte nu vad jag ska köpa nu ska sammla till en användargruppjag sparar till färg och sånt...men det ska vi inte prata om..åter till ämnet Citera
Gäst Skrivet 3 November 2003 Rapport Skrivet 3 November 2003 vaddå jag har precis blevit medläm och jag har inte 500 poäng! Citera
FBK rulez Skrivet 3 November 2003 Rapport Skrivet 3 November 2003 vaddå jag har precis blevit medläm och jag har inte 500 poäng!va har du inte?? PS. jag fyller år idag :) Citera
rinosaur Skrivet 3 November 2003 Rapport Skrivet 3 November 2003 aadmin har nog tagit bort den funktionen nu! hehe... otur... Citera
Gäst Sandkaka Skrivet 3 November 2003 Rapport Skrivet 3 November 2003 det var väl till fredag 20.50 erbjudandet gällde? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.