knutte_knuten Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 vad ska man göra när man har kommit till det stora trehövdade monstret??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Om du menar det Gröna Orm liknade saken ska du bara gå ner förbi den.. men håll dej mot väggen! om du inte kör med fusk så du e osynlig för monster = odödlig tror jag.... kommer inte ihåg så mycket var länge sedan jag körde det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knutte_knuten Skrivet 27 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 okej tack så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Warsong clan Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 (redigerat) du ska ta dig förbi den neråt kasta eller skjut saker så skräms den(granater/skott) Redigerat 1 Maj 2004 av Dannie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas_e_Cool Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 dödade antagliggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Hoppa runt från den lilla ormen :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Som Puma och Warsong beskrev. Kasta granater och håll dig mot väggarna. Spring snabbt som attan och slå sönder de träplanksförseglade dörrarna. Gå in i lita olikak orridorer och sätt på El och gas. Sen ska du upp till nåt kontrollrum och bränna den lagom till SIsta april. Typ nåt sånt, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knutte_knuten Skrivet 1 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 okej tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle2 Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Undrar också jag dör hela tiden av den :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 okej så här gör du: gå in i en av dörrarna se upp för monstret! i en av dom kommer du till en brunn slå sönder gallret och sedan hoppa ner nu är du i en cloak sedan ska du gå på röret sedan sväng vänster klättra upp för stegen nu är du vid en fläkt (stor som Atta*) sätt på den hoppa sedan in i fläkten och vips du flyger gå sedan in i luftgrejen du kommer du till ett rum efter ett tagsätt på knappen Oxy och Fuel gå sedan till baka till det gröna monstret och in i den andra porten där ska du sätta på strömmen lätt att komma på PM:a mig om du inte förstår) sen ska du ta en låda och hoppa upp på en annan låda gå sedan på kablarnaså kommer du tillbaka nu kommer det svåra du ska upp till labbet där du såg monstret ta labbgubben tryck på test fire och sedan kommer det spruta eld!!!!!!! så monstret dör Hoppas du e tacksam för detta jag har skrivit (det tog en kvart) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.