TranceMaster Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 (redigerat) TRANCE\TECHNO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :gitarr: :gitarr: MortalKombat- Techno Syndrome Face2Face ROCK Linkin Park Evanecence Green Day NINTENDO MUSIK Redigerat 8 Juli 2004 av TranceMaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Techno och hård rock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 ja lyssnar mest på the darkness guns n' roses och rhcp :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Carrie Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 Jag lyssnar mest på rock men det jag e öppen för de mesta muik stilarna men rock rockar så enkelt e det :cool: Jasg har ingen favo grupp men jag har skit många bra låter som victorias secret, without you , school of rock, the one and only, ironic, Im a bitch, you not me, from the inside , losing game, nothing else matters, dont wanna miss a thing, hold on..med flera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeuse Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Jag gillar lite olika typ.... pop= Kylie miogue No doubt och lite rapp och RåB Vad bra att du gjorde en sån här tråd ytterman! men borde man inte skriva ens favorit album? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 12 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Jag gillar lite olika typ.... pop= Kylie miogue No doubt och lite rapp och RåB Vad bra att du gjorde en sån här tråd ytterman! men borde man inte skriva ens favorit album? Ingen hindrar dig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swooper Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Jag e så bred så jag gillar ALLA musikstilar men de artister/grupper jag brytt mej om att lyssna på ett helt album med e: Magnus Uggla (Särskilt de albumen från typ åttiotalet) Eamon Kent Eric Gadd Carola (vissa låtar e faktiskt bra) Eminem Ps. Ugglas låtar har grymt bra texter om man bara orkar lyssna... :) Ds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeuse Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Allså jag har gillat alla musik stilar typ som hårdrock= ironmaiden med skivan powerslave marilyn manson ozzy ousborne black sabbath meshuga slayer. disco/teckno= benny benasi satisficktion gunter och många fler svenskt= per gessle mazarin kent vapen och amunation the ark in lust we trust shlager= albanien 2004 slovenien 1993 och så vidare pop= kylie minouge no doubt råb= alycia keys mariah carrey mary j blige hip hop= busta rhymes 50 cent allså ni ser jag älskar all musik typ mest teckno Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.