heracross_11 Skrivet 27 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 skada han mycket med en atack sen tar du en FAST BOLL ps.kan fungera ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
heracross_11 Skrivet 27 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 föresten var möte du entei ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr10 Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 han smiter direkt när det är hans tur att attakera :angry: finns det inget annat sett och entei fångade jag i ett krossat hus på crystal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr10 Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 svara mig då snälla jag behöver hjälp NU!!!!!!!!!! heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp snälla förlåt för heeeeeeeeeeeeelp kunde inte hjälpa det sorry :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
heracross_11 Skrivet 27 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 :D du kan göra quick Attack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
heracross_11 Skrivet 27 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 gör intte så där du kan få varnigar,inte av mig men av andra <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 svara mig då snälla jag behöver hjälp NU!!!!!!!!!! heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp snälla förlåt för heeeeeeeeeeeeelp kunde inte hjälpa det sorry :( asså du kan träna en golbat tills den lär sig mean lock så använder du det slaget då kan han inte rymma ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr10 Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 tack för det med mean look och jag ska inte göra om det där med heelp förlåter ni mig :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr10 Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 tack men jag hittar honom inte mer nu springer han iväg när jag kommer till han (inte möter honom utan kommer till hans gräs sen byter han gräs <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg