da Lina Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Va gör man efter man klarat Fire Tempel samt tinat upp kungen?? Står ngt om Zoras River men fattar inte:S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Du ska till ice cavern...tror jag.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 26 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 vart där..om det är där man får den blå elden??? Va gör man efter Fire Tempel å då man tinat upp kung Zora?? Allt annat där är fortfarande i is Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Har du fått iron boots? Då ska du annars till water temple... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 26 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 nej det har jag inte fått??? Men hur kommer jag dit då det är is över hela Zoras Domain??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 nej det har jag inte fått??? Men hur kommer jag dit då det är is över hela Zoras Domain??? Water Temple ligger inte i Zora's Domain, det ligger i Lake Hylia. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Men då ska du till ice cavern för att få iron boots... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 26 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 okej, men måste man inte ner i Zoras Domain för å komma till Lake...?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 (redigerat) nej det har jag inte fått??? Men hur kommer jag dit då det är is över hela Zoras Domain???Om du har varit i Ice Cavern måste du ha fått iron boots. Du hade ju fått blå eld, sa du och det är i Ice Cavern man får det. Du kanske inte förstod att du skulle gå vidare in i grottan sen? Redigerat 26 April 2004 av Rumiko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 okej, men måste man inte ner i Zoras Domain för å komma till Lake...?? Nej. Har du inte provat att gå över Hyrule Field? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 26 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 mmmm vilken grotta sedan??? Är det ngn som man skall bränna fram inne i ice cavern?? mmmm Jo provade men kom inte in den vägen har jag för mig, va inhägnat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 du måste ha epona för att ta den vägen in till sjön... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg