Gamer 1 Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 WHAT!?!?!.... Känner du till bara Oot och MM... Det finns ju masser med zelda-spel... Här namnen på dem: the legend of zelda-nes-(det första zelda) the legend of zelda the adventure of link-nes-(andra spelet i serien...det är nog också det sämsta spelet i serien) the legend of zelda a link to the past-snes-(det bästa spelet i serien), the legend of zelda ocarina of time-n64-(lika bra som a link to the past) The legend of zelda majoras mask-n64-(inte lika bra som ocarina of time, men nästan lika bra) The legend of zelda the oracle of seasons/ages-gbc-(dem här spelen var väldigt bra men inte bäst...) The legened of zelda the wind waker-gc-(riktigt bra grafik på det här spelet!) Sen fanns det ett till zelda till gb, men jag kommer inte ihåg vad det hette... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 oj då! :ph34r: är alla dom till N64????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Nej, jag skrev ju vilka konsoller det var... NES: Nintendo, SNES: Super nintendo, N64: nintendo 64, GBC: game boy color, GB: game boy, GC: gamecube.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 jojo men jag menade ju inom N64 då, annars har jag ju hört om andra spel :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne007 Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Nej, jag skrev ju vilka konsoller det var... NES: Nintendo, SNES: Super nintendo, N64: nintendo 64, GBC: game boy color, GB: game boy, GC: gamecube.... Zelda The Windwaker Är Jätte Kul!.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 kanske det men jag har inte game cube :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 jojo men jag menade ju inom N64 då, annars har jag ju hört om andra spel :P Jaha.... Jag trodde du mena att du bara visste att Oot och mm fanns. Ja, the wind waker är skit kul.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 nja då skulle jag nog vara lite efter :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Ja, det skulle du vara... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simme Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 har du räddat prinsessan rutu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simme Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 hehe jag hadde inte läst alt inan jag svara så strunta i va jag skrev Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 Det är lungt B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg