Backspace Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Varför kan jag inte möta den pokemon på min level? När jag väljer att möta pokemon på till exempel 60! Kan jag själv inte välja en på 60 inte heller på 50 men på 40 går det! Varför? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 ett tips prova med att få högre lv spelet är så att dom inte vill at du ska dö fattar du väll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 ett tips prova med att få högre lv spelet är så att dom inte vill at du ska dö fattar du väll Man kan inte ha Pokemon på en högre nivå än motståndaren i Battle Tower. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 Rättare sagt: Man får inte ha nån pokemon på högre lv än den lv man valt att utmana på. Alla andra tränare har alltid pokemon på den lv som man utmanar på (om man utmanar t. ex. lv. 60 så har alla tränare bara pokemon på lv. 60) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 jepp lika dant på alla andra lv men man kan ha mindre nivå pokemon isstället för högre lv............................................ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 4 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Ja men varför går det inte att ha samma level? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Ja men varför går det inte att ha samma level? Det går. T.ex. om man utmanar på lv60, så kan man ha Pokemon från lv2-60 men inte lv61-100. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 jag utmanade med min celebi mot lv 100 och vann alla matcher........................................................ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 5 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Ja men varför går det inte att ha samma level? Det går. T.ex. om man utmanar på lv60, så kan man ha Pokemon från lv2-60 men inte lv61-100. Men det funkar inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Det funkar alltså inte om du vill in på lv 60 med bara pokemon under lv 60? Då beror det på att du tar pokemon man inte får ha med (typ legendariska pokemon under lv 70 och ägg), att nån håller i samma sak som nån annan, att du har med dig flera av samma pokemon eller att du har för många pokemon med dig (man får bara ha 3 med sig). Om du har kollat alla dom här sakerna och rättat till dom och det fortfaranade inte funkar så är det fel på spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 mmmmmmmmmmhh........... det är rätt ouagadougo det är helt rätt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Trion Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 Ta en lvl 10 från blå eller röd och ge den massa protein, carbos, iron och alla andra saker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg