Ja, det brukar ju bli lite rödaktigt. Hur många matcher sa "quakerfrog" att man skulle köra?Quakerfrog ljuger.Ingen skulle orka köra så många matcher!
Förresten,jag har bevis på att bilden är falsk!All damege är fortfarande kritvit trots att den ligger över hundra på sonic och ness!Vanligtvis blir siffrorna mörkare desto mer damege man har!
Super Smash Bros Melee
777st..... Det står ju på första sidan....
777??!!!! Det var ju inte många. Jag hade väntat mig minst 20000 som ett svar. Jag har ju spelat minst 7000 matcher.777st..... Det står ju på första sidan....
Man behäver bara köra 700 för att få G&W och 1000 för Mewtwo.
Jag har spelat bara kring 1800.
onödigt spamma inte...[COLOR=purple]gäsp :zzz: [/color]
menar ni 7000 matcher... det emycket!
jag har spelat runt 100....
NEJ!
DET GÅR INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alla frågar detta.
Gubbar som inte går att få som jag hört om:
Lugia
Master Hand
Giga Bowser
Toad (svampen)
Sonic & Tails
Nej det går tyvär inte!! :(Kan man få Sonic på Super smash bros melee???????????? :rolleyes:
dom gubbarna kan man bara få som trofeer.......NEJ!
DET GÅR INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alla frågar detta.
Gubbar som inte går att få som jag hört om:
Lugia
Master Hand
Giga Bowser
Toad (svampen)
Sonic & Tails
Och man kan inte få Sonic!!!
nej eller hur, jag menar varför, varför, varför skulle NINTENDO ta med en SEGA gubbe i sitt spel!!?!?!?!? det e ju så sjukt som edt låter!
LOL!
Det har inget med saken att göra ens.
Det är som att säga:
Varför skulle Nintendo vela ha Sonic spelen till sina konsoller.
Back 2 Topic!
för de AEGER >_>
När kommer folk förstå att det bara finns 25 gubbar? Visst, det finns fejkade bilder som den här...
Amen suck..
Jag menar, eftersom Nintendo varvade rättigheterna till Sonic efter ssbm skapats.. Så. Ja, ni fattar.
Sonic finns inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Man behäver bara köra 700 för att få G&W och 1000 för Mewtwo.
Jag har spelat bara kring 1800.
|
|
V
.......det är tvärt om :visslar: .......
Va???
MEN HÅLL ER TILL ÄMNET OCH SLUTA SPAMMA!
nej det gjorde dem inte -.-;Amen suck..
Jag menar, eftersom Nintendo varvade rättigheterna till Sonic efter ssbm skapats.. Så. Ja, ni fattar.
Att hitta på några attacker är ungefär like lätt som sno godis från småbarnJa, vad kan han göra?... Jag vill ha bevis...
det e det ju inte alls
dessutom suger spelet hårt