Apoca Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 ehh, ja har respekt för lärarna men jag vissar den inte så ofta :rolleyes: ska alltid skämta.... sedan har ja en lärare som försökte trycka på oss att respekt var ett ord som betyde kärlek, att man hade kärlek för polisen... LOL eller lite men inte alls, iallafall tänk så mycke som man i sådana fall skulle älska, dom stora feta typerna som står och sprkar på folk i koriedorerna i skolan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS89 Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Jag respekterar alla lärare utom min mattelärare. Det är omöjligt att få ett högre betyg än G där då han ändrar betygskritierna hela tiden. Hade han följt samma som han hade i början av terminen skulle jag ha haft MVG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zipy Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 Jag respekterar nåra inte alla :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Det beror på! är det en lärare som är tyken som borde spöas upp så nepp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Inte musikläraren. :angry: Jag kommer att få IG där. Vi är väl 7-8 killar som får IG. I en annan klass på min skola har 17/29 IG. Man MÅSTE kunna spela bas, trummor, gittar & piano helt fläckfritt för G. :angry: Det kallar jag en sjuk lärare :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Jag respekterar alla,förutom vår puckade musik lärare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Jag respekterar mina mentorer och den som jag mest respekterar och ser upp till är min svenska lärare :D Han är så J*vla snäll!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.