Danne007 Skrivet 27 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Det får du på Gerudo Training Ground. Var Ligger Gerudo Training Ground??Och Måste Man Klara Water Tempel Först?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Du det vet jag faktist inte... Jag har bara översatt en guide på det, sen vet jag inge mer :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Det ligger i gerodo fortress, öster om man tittar på kartan, vid öknen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 vilka tempel måste man klara innan då? inga speciella eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 det är jag inte riktigt säker på... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 okidoki.. skulle vara kul och veta annars... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Jo, för att komma dit måste man ha epona... Om man inte ska göra water temple....Men sen inne i gerudo training ground så kommer jag inte ihåg vad det var för saker man behövde... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 det räcker väl med hookshot? iaf för att komma över den trasiga bron... om du menade det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Nej, man måste ha longshooten för att komma över bron...tror jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 hur kommer det sig då att jag klarar mig över med hookshoten då? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Har du gjort det.... Öhhh, jag var nästan helt säker på att man behövde longshooten.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne007 Skrivet 27 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Öööhhh Vad Menar Du Med Öster På Kartan?!... Och Måste Man Klara Water Tempel Först?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg