innebandyproffs Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 (redigerat) :( :( med att få mew Redigerat 28 April 2004 av innebandyproffs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
heracross_11 Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 vad för hjälp <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr10 Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 ett inlägg mesigt vad vill du ha hjälp med mew kan man bara få på gul blå röd så det så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 ett inlägg mesigt vad vill du ha hjälp med mew kan man bara få på gul blå röd så det så sedan kan man byta över den från r/b/g till ditt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 men blå är det svårt att få mw varför då :blink: jag tycker det är precis som alla andra spelen :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr10 Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 nej vad är det för spec. med blå då :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr10 Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 dummer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 dummer säg nu. jag vill veta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 Ja, jag med! Det är väl inget svårt att få mew på blå?? Inte för mig, men du kanske inte kan?? Och varför e 89chrnil en dummer???' Bara undrar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bob_Marley Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 Ja, jag med! Det är väl inget svårt att få mew på blå?? Inte för mig, men du kanske inte kan?? Och varför e 89chrnil en dummer???' Bara undrar. vet du hur man får mew på blå? om du har kommit långt har du antagligen utmanat dom tränare man inte ska och det är inte kul och börja om va?det är kanske det han menade att det var svårt :P :D :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 (kingkiller77 @ 29/04-2004 08:25:48) Ja, jag med! Det är väl inget svårt att få mew på blå?? Inte för mig, men du kanske inte kan?? Och varför e 89chrnil en dummer???' Bara undrar. vet du hur man får mew på blå? om du har kommit långt har du antagligen utmanat dom tränare man inte ska och det är inte kul och börja om va? det är kanske det han menade att det var svårt :P :D :rolleyes: jo det är roligt att börja om, om man vill ha mew :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg