mr10 Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 hjälp hur får man mystery gift Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 I celadon staden finns en flicka i den stora affären. på våningen innan taket. Hon står vid väggen, prata med henne så får du mystery gift. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr10 Skrivet 28 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Warsong clan Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 i celadon city i mart våningen innan taket står det en liten tjej prata med henne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr10 Skrivet 28 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 det går inte hon ger mig inte mystery gift drhagon måste man ge henne nåt för hon pratar bara om att item gör pokemon glad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 nej, mystery gift hittar du precis när du startat geme boyet ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr10 Skrivet 28 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 jag vet det går inte står bara option new game contiue game men ingen mystery gift Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr10 Skrivet 28 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 jag behöver hjälp tjejen ger mig inget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr10 Skrivet 28 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 crystal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 crystal du kanske måste hämta ut en sak. om du går in i ett pkmn center och går upp för trappan. precis ovanför trappan precis till vänster av datorn kanske det står en snubbe prata med honnaom så får du en sak. gör detta efter varje mystery gift ;) ps. det spelar ingen roll vilket pkmn center du tar. och om det inte är en gubbe där vet jag inte vad man ska göra :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 HAR INGEN MYSTERY GIFT! nej, men du har väll ett pkmn center <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 jag behöver hjälp tjejen ger mig inget prata med alla gubbar på den våningen då! <_<då kanske du får de... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg