Boffaroffe Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 (Draghon @ 28/04-2004 18:20:48) jag behöver hjälp tjejen ger mig inget prata med alla gubbar på den våningen då! <_< då kanske du får de... ursäckta om jag stör men det är våningen uner den som Warsong klan sa som är den riktiga ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr10 Skrivet 28 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 nej pokemon centret är inte mitt utan läkarnas knäckt det fanns ingen snubbe där menade du där man bytar med link cablar så finns det ingen där förutom läkarna som man pratar med när man bytar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 nej pokemon centret är inte mitt utan läkarnas knäckt det fanns ingen snubbe där menade du där man bytar med link cablar så finns det ingen där förutom läkarna som man pratar med när man bytar nehe om det inte står 4 gubbar där kan jag tyvär inte hjälpa dig :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr10 Skrivet 28 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 nepp jag pratade med alla på mart ingen gav mig mystery gift <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr10 Skrivet 28 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 mystery gift finns inte där heller antar att ingen kan hjälpa mig synd :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr10 Skrivet 28 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 kan nån hjälpa mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr10 Skrivet 28 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 hallo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst gohan Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 Har du sparat inan du kollade när du hade pratat med flickan annars går det ju inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 Du är i fel stad!! Hon finns i golden rod staden!!! I market högt upp. Hoppas du hittar den nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 Du är i fel stad!! Hon finns i golden rod staden!!! I market högt upp. Hoppas du hittar den nu. det är det vi sa ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 Nej. Alla sa celadon. Men den finns i golden rod!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg