ouagadougo Skrivet 3 November 2003 Rapport Skrivet 3 November 2003 Kan nån förklara fusket där man ska tbx till moneybags på 1:a banan så låser han upp fler plattformer. Fusket finns här: http://www.fuska.se/fusk.php?val=visafusk&fusk=2597
Ozoon Skrivet 3 November 2003 Rapport Skrivet 3 November 2003 det är väll rätt lätt att förstå!? du ska göra som det står sen tillbaka till moeybags och ramla till höger om honom(eller vad det stog) så kommer ud till nåt nytt ställe!
ouagadougo Skrivet 3 November 2003 Författare Rapport Skrivet 3 November 2003 Men det står att han ska låsa upp nåra nya plattformar, och det gör han inte för mig. Dessutom så finns det inget när man ramlar ner till höger om honom.
Joe Cool Skrivet 6 November 2003 Rapport Skrivet 6 November 2003 Jag visste inte att Spyro fanns til PS2 jag trodde att det bara var till Game Boy och Playstation 1... Vad heter spelet??
Joy Skrivet 6 November 2003 Rapport Skrivet 6 November 2003 Joe, Spyro finns ju typ bara på Playstation1, 2 och Game boy... Och om detta spelet är på PS2, så heter det förmodligen Spyro the dragon: Enter the dragonfly.
Rekommendera inlägg