ansem Skrivet 28 April 2004 Rapport Skrivet 28 April 2004 har ni det så skriv hur långt ni har kommit :)
Resurrected Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Skrivet 20 Maj 2004 Jag har haft det och måste säga en sak: Det är den sämsta uppföljaren jag har spelat i hela mitt liv. Jag började nästan gråta när jag spelade det, för jag förstod inte hur man kunde ta den fantastiska etta och förstöra det så mkt... världen är en grym plats.... :(
ansem Skrivet 1 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 1 Juni 2004 vad snackar du för skit det är ju skit roligt <_<
Gäst Soffan Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Skrivet 1 Juni 2004 Man får väl hoppas att 3:an blir bättre. Föresten så har jag sett trailern till DMC 3 och det blir faktiskt mycket grymmare :D
Gamer 1 Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Skrivet 1 Juni 2004 Dem visade väll inte spelet på den trailern?.... Jag kanske tänker på fel trailer.... Själv har jag klarat det.... Men det är igentligen inte så bra.... Jag tyckte att ettan var bättre.... Men båda spelen är väldigt korta.... Devil may cry 1: Grafik: 8 Ljud:8 Kontroll: 8 Hållbarhet: 7 TOTALT: 8 Devil may cry 2 skulle få en 6 i totalt.....
sanji Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Skrivet 2 Juni 2004 tyckte tvåan var skit tråkig har gjort ut det men det var väldigt tråkigt och ettan var mycket bättre och roligare
Gäst Frozen star Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Skrivet 2 Juni 2004 tyckte tvåan var skit tråkig har gjort ut det men det var väldigt tråkigt och ettan var mycket bättre och roligare innstämmer den suger så J*VL* mycket.
ansem Skrivet 3 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 3 Juni 2004 Man får väl hoppas att 3:an blir bättre. Föresten så har jag sett trailern till DMC 3 och det blir faktiskt mycket grymmare :D vart har du sett den trailern
Gäst Soffan Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Skrivet 3 Juni 2004 Det var på en sida men jag kom ej ihåg länken tyvärr.. Men jag vet iallafall att man får använda nya trix och konster med svärd och utan :)
Gamer 1 Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Skrivet 3 Juni 2004 Det finns en trailer på devil may cry 3 på http://www.gametrailers.com Jag tror iaf att det finns en där.... Ni kan ju kolla........
sanji Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Skrivet 3 Juni 2004 hoppas trean inte blir ett skit spel som tvåan utan ett bra spel som ettan
Gäst Frozen star Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Skrivet 3 Juni 2004 hoppas trean inte blir ett skit spel som tvåan utan ett bra spel som ettan håller me
Rekommendera inlägg