Gäst Tutankoopa Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 Finns Surfing pikachu och Baloon pikachu i pokemon röd? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 Finns Surfing pikachu och Baloon pikachu i pokemon röd? nej, det finns bara surfing pichatchu i gul. men jag har ingen aning om det finns flying pichacu :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 I Början på Filmen så Flyger ju pikachu i några ballonger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 I Början på Filmen så Flyger ju pikachu i några ballonger ja, du har en poäng. har faktiskt ingen aning. det kanske finns nån därute som vet :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 Skulle inte tro det. Men för att få surfing pickachu måste du ha pokemon stadium (nitendo 64) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 Skulle inte tro det. Men för att få surfing pickachu måste du ha pokemon stadium (nitendo 64) ja det har jag kan du berätta :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 Kolla arkivet, för jag kommer inte i håg! Man kan få mr x också!! (mr mimes uppgradering!!!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 MR.X Hur får man honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 MR.X Hur får man honom han sa att vi skulle kolla i fusk arkivet :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 det går nog inte att FÅNGA en sådan men kanske byta=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quakerfrog Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 lol flying pikatchu .. den går att få i PKMN GUL .. + du måste ha NIN64 med Pokemon statiúm 1 sen spela tills dne blir bra nog så gjorde jag :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Har aldrig hört att man kan få ballon pichacu, det har jag svårt att tro. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg