Gäst Link^ Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Elefanten till kamelen -varför har du brö**en på ryggen för. kamelen till elefanten. -Jä**igt d*m fråga från en som har pi**en mitt i ansiktet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst siyt Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 ? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Link^ Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 stjärnorna står för olika bobstäver i första meningen s,t och i andrav,l och tt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Elefanten till kamelen -varför har du brö**en på ryggen för. kamelen till elefanten. -Jä**igt d*m fråga från en som har pi**en mitt i ansiktet. för det första var det inte roligt utan snuskigt och för det andra finns det redan en sån här tråd!!! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Elefanten till kamelen -varför har du brö**en på ryggen för. kamelen till elefanten. -Jä**igt d*m fråga från en som har pi**en mitt i ansiktet. för det första var det inte roligt utan snuskigt och för det andra finns det redan en sån här tråd!!! <_< tycker <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=11039&st=0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg