Gäst Sandkaka Skrivet 3 November 2003 Rapport Skrivet 3 November 2003 Det är ju redan julklapps reklam i affärerna det är ju lite tidigt tycker jag.... Allting för att man ska köpa så mycket som möjligt... Man hinner nästan tröttna på julprydnader och andra dekerationer innan julafton har kommit. Det tycker jag! Ok nu till själva frågan då.. Vet ni varför affärerna tar fram prydnader redan jag vet det där med att få sålt o så men då kanske man köper allting tidigt och innan julstämningen kommit så kanske man inte köper lika mycket som närmare julafton... Vet ni varför affärerna gör så här??? Citera
Dimitri Skrivet 3 November 2003 Rapport Skrivet 3 November 2003 det är nog bara det skälet som du sa, Katten, som är rätt skulle jag tro... :D Citera
Backspace Skrivet 3 November 2003 Rapport Skrivet 3 November 2003 Ne.... Men jag tycker det är bra! Då kan man ju handla tidigt och man slipper skaffa presenter så stressigt! Jag har redan skaffat 3 presenter! Citera
Karata Skrivet 3 November 2003 Rapport Skrivet 3 November 2003 men de e ju inte bara presenter Citera
Ozoon Skrivet 3 November 2003 Rapport Skrivet 3 November 2003 dom börjar väll i tid så att man köper både nu och då! Citera
Gäst Sandkaka Skrivet 4 November 2003 Rapport Skrivet 4 November 2003 Jag tycker att man "nästan" har tröttnat på pynt å sån't när julafton kommer... Så det blir inte riktigt samma sak. Citera
DeadAngel Skrivet 19 November 2003 Rapport Skrivet 19 November 2003 Inge pynt,inte kul,men katten jag tror faktiskt det NÄSTAN är dags,tänk om du skulle köpa ett tv-spel (exempel) och sista dagen var en dag (bla bla...) och snart var det jul,då vill nog äffärena få stålar och sen så kan dom väl köpa in nya saker,de e min förklaring Citera
ullbergan Skrivet 19 November 2003 Rapport Skrivet 19 November 2003 ajg tycker att det är kul när dom pyntar och så :) Citera
Ranger92 Skrivet 19 November 2003 Rapport Skrivet 19 November 2003 ibland är det ju saker i en tex leksakksaffär som man måste förbeställa till jul för att man ska få den det är nog så på vissa andra också Citera
Joy Skrivet 20 November 2003 Rapport Skrivet 20 November 2003 Min familj måste köpa julklappar ganska tidigt, eftersom vi åker upp till fjällen en vecka före jullovet.. Och det är ju alltid kul med pynt, jul stämning, oooo, finns det nåt som är mysigare? Hehe.. Citera
Gäst Anta Skrivet 20 November 2003 Rapport Skrivet 20 November 2003 Ne.... Men jag tycker det är bra! Då kan man ju handla tidigt och man slipper skaffa presenter så stressigt! Jag har redan skaffat 3 presenter! Håller med har också köpt några. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.